Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Naprawa/lakierowanie obtarć - jak?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Naprawa/lakierowanie obtarć - jak?

    To już,Szanowni Koledzy, zadam ostanie pytanie o moje rozterki. Jaka jest Wasza opinie, czy zdecydować się na dedykowane do mojej O II FL beż cappucino Crateisy z ET: 50, czy może skupić się na Iliasach z O III i ET 46: Link
    Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi

  • #2
    Naprawa/lakierowanie obtarć - jak?

    Panowie,
    czy naprawa uszkodzeń jak na zdjęciach moze być (zgodnie ze sztuką) wykonana poprzez położenie lakieru i "klaru" tylko w dolnej części drzwi (od listwy w dół) i na nadkolu (również do wysokości listwy), czy też lakierowaniu muszą ulec drzwi i błotnik w całości?
    Załączone pliki
    Adam... Używam:
    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
    Passek: B6 175KM/366Nm

    Komentarz


    • #3
      Ja miałem lakierowaną ostatnio tą część nadkola z powodu rudej (efekt obić od kamieni), i lakiernik pociągnął mi błotnik troszkę powyżej koła, i tam odciął, i wygląda ok.
      Moja Balbina

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez trooper
        Ja miałem lakierowaną ostatnio tą część nadkola z powodu rudej (efekt obić od kamieni), i lakiernik pociągnął mi błotnik troszkę powyżej koła, i tam odciął, i wygląda ok.
        No a jak mój stary poprosił o podmalowanie obtarcia na nadkolu (jeszcze mniejszego niż na pokazanym zdjęciu), to lakiernik położył kolor "pod listwą", a klar na całym błotniku i odciął go dopiero przy dachu... :shock:
        Adam... Używam:
        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
        Passek: B6 175KM/366Nm

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Agamek12
          Zamieszczone przez trooper
          Ja miałem lakierowaną ostatnio tą część nadkola z powodu rudej (efekt obić od kamieni), i lakiernik pociągnął mi błotnik troszkę powyżej koła, i tam odciął, i wygląda ok.
          No a jak mój stary poprosił o podmalowanie obtarcia na nadkolu (jeszcze mniejszego niż na pokazanym zdjęciu), to lakiernik położył kolor "pod listwą", a klar na całym błotniku i odciął go dopiero przy dachu... :shock:
          jak jest dobry lakiernik to zrobi przejście i nie będzie widać.ja ostatnio miałem lakierowany kawałek tylnej klapy zaraz przy logo i wyszło idealnie.jedyna rzecz która mnie zdziwiła to fakt że lakier dobierałem po numerze fabrycznym a mimo to gość w mieszalni lakierów powiedział że nawet fabryczne lakiery różnią się odcieniami. :? w moim przypadku komputer wyrzucił dwa odcienie.podobno w palecie FIAT-a zdarzają się 5-6 odcieni .
          POZDRAWIAM ARTUR

          moja octavka
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=48074

          Komentarz


          • #6
            Jak nie doszedl do bazy, da sie spolerowac.
            Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

            Komentarz


            • #7
              staraoctavia, na nadkolu jest delikatne zapadnięcie i odprysk do podkładu...
              Adam... Używam:
              Rolka: e11FL 97KM/130Nm
              Passek: B6 175KM/366Nm

              Komentarz


              • #8
                Agamek12, można cieniować , przy twoim kolorku powinno być OK
                Daniel

                Komentarz


                • #9
                  Z tego co widze to błotnik porysowany jest wyżej niż listwa drzwi. Umiejętna zaprawka pownna dać rade ale jak lakiernikowi zaleci baza tam gdzie nie powinna to będzie ślad w postaci zarywającego się lakieru albo widocznego śladu w miejscu odcięcia.

                  Komentarz


                  • #10
                    To bedzie dupa nie lakiernik. To, ze lakiernicy nie potrafia polerowac to fakt, ale osobisice znam kilku, ktorzy clakiem dobrze jednak maluja...
                    Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez arturozory
                      Zamieszczone przez Agamek12
                      Zamieszczone przez trooper
                      Ja miałem lakierowaną ostatnio tą część nadkola z powodu rudej (efekt obić od kamieni), i lakiernik pociągnął mi błotnik troszkę powyżej koła, i tam odciął, i wygląda ok.
                      No a jak mój stary poprosił o podmalowanie obtarcia na nadkolu (jeszcze mniejszego niż na pokazanym zdjęciu), to lakiernik położył kolor "pod listwą", a klar na całym błotniku i odciął go dopiero przy dachu... :shock:
                      jak jest dobry lakiernik to zrobi przejście i nie będzie widać.ja ostatnio miałem lakierowany kawałek tylnej klapy zaraz przy logo i wyszło idealnie.jedyna rzecz która mnie zdziwiła to fakt że lakier dobierałem po numerze fabrycznym a mimo to gość w mieszalni lakierów powiedział że nawet fabryczne lakiery różnią się odcieniami. :? w moim przypadku komputer wyrzucił dwa odcienie.podobno w palecie FIAT-a zdarzają się 5-6 odcieni .
                      To akurat normalne. Jak przed Twoim autem było lakierowane czerwone, to będziesz miał inny odcień, niż jak było niebieskie - resztki lakieru pozostają w układzie...

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X